dilluns, 9 de febrer del 2009

Raquetes nocturnes a Cap de Rec

Aquest passat cap de setmana ens hem desplaçat fins a Cap de Rec, a proa de Martinet de Cerdanya, per participar a la prova de raquetes de neu que organitza la FEEC, en aqueta ocasió consistia en una excursió nocturna a la llum de la lluna plena del dia 7 al 8 de Febrer.
Ens posem en contacte 9 socis del club per assistir a la mateixa i quedem per trobar-nos allà al voltant de les 6 de la tarda de dissabte, en Rodri i la seva família estrenen autocaravana i sortim junts de Sant Feliu a les 11 del matí, fem una parada per menjar a Martinet i comencem la pujada fis a Cap de Rec, un viatge solejat i bo fins arribar a l’estació on el vent fa acte de presencia i no ens deixarà fins que tornem a baixar.
Recollim els dorsals, esperem a que arribi en Jordi i la Cristina i a les 19 hores donen la sortida, un recorregut magnífic, amb una pujada suau entre boscos arribem al pla de Someres on ens esperaven amb un bon caldo calent, cosa que es va agrair ja que els -10 graus i el vent que feia la sensació de fred va ser molt alta, travessant aquest pla la neu aixecada pel vent no deixava veure les marques del circuit tot i que estaven situades a uns 10 metres una de l’altre, a partir d’aquí la cosa ja anava de baixada, travessem l’estany de l’Orri i continuem en direcció al refugi enmig de boscos completament nevat a la llum de la lluna, un cop arribats al refu quedava el sorteig de material i preparar la propera que serà el dia 22 de Febrer a Guils de Cerdanya.
Cal remarcar la magnifica organització i control del club organitzador que ne tot moment va estar al cas de tots els participants controlant el seu pas en moltes ocasions.
En Jordi, la Cristina, la Família d’en Rodri i nosaltres fem nit a Cap de Rec amb un fort vent que va moure les furgonetes durant tota la nit, i a les 10 del matí sortim en direcció Sant Feliu, passant abans per l’arrossada que va tenir lloc a Bagà, a les 18 hores arribàvem a casa.
Una experiència diferent, les excursions a la llum de la lluna plena son maques, però entre boscos nevats encara mes.