diumenge, 18 de gener del 2009

Proves de material per la YAU


Aquest cap de setmana ha estat atapeït d’activitat montanyera, dissabte varem sortir de Santa Cristina en Salvador Ribot i jo en direcció Ull de Ter per provar el material que li ha subministrat la botiga d’esports Aresta i realitzar algunes proves tan de logística com de supervivència i aclimatació al material com al medi.
Abans d’arribar a destí ens toca passar per Girona a recollir un encàrrec per la Laia la meva filla (uns patins de carreres), després cap Olot a trobar-nos amb en Joan el cap de Aresta i recollir el material que faltava i demanar les ultimes coses, aquí em pillo unes botes d’esquí de muntanya que no tenien a la botiga de Girona i provar-les jo també aquets dos dies, arribem a Camprodon i fem la ultima parada, qui no te cap te cales a la cartera i comprem a Vivac una màrfega per en Salvador que dormirà avui al ras.
Collons com està Vallter de cotxes, aparquem on podem i descarregant les coses, ostia en Jordi Roman, treballen he¡¡¡, estava amb els nois de vic que te cura, parlant amb ell apareix en l’Enric Lavarta i la seva germana, fem petar una mica la charrada i va que nos vamos que es fa tard ja eren les 15 hores,
Enfilem cap el coll de Mentet, una parada a mitra pujada per fer fotos per els patrocinadors, aprofitem per fer una cova a la neu i amunt, arribem al coll i ens mirem el que farem al dia següent, un cop a la furgo, veremen, veiem uns reportatges a la tele, sopem i a dormir, en Salvador agafa els trastos i se’n va a fer el seu bivac i jo el meu a la furgo calentet.
El desperto a les 7:15 hores, parlem de sensacions, de com a passa’t la nit i a menjar alguna cosa i preparar per sortir a caminar i provar la tenda que encara no l’ha pogut muntar, em calço les botes d’esquí i les fustes, en Salvador el material a la pulka i les raquetes als peus i amunt. Un altre vegada ens trobem al coll de Mentet i enfilem direcció el Costabona, una ruta força planera que ajudarà en Salvador a controlar mes la pulka i a mi els esquis, decidim muntar la tenda una mica abans d’arribar al Costabona, per provar com va amb una mica de vent, en Salvador se’n surt força bé i com que desprès de desmuntar-la ja son les 12:00 hores passades, decidim retornar i Aixa fer un bon tiberi a Vilallonga de Ter a Ca la Mercè.
Dos dies farcits d’activitat i de proves, que de ven segur li serviran al Salvador durant la seva propera aventura a la Yuckon Ártic Ultra.


3 comentaris:

  1. Hola travesti.
    M'has fotut les fotos d l'exclusiva enlaire, punyetero. Em dic Ribot no Robot, encara que no n'estic gaire segur, potser em dic Robot i no ho sabia.
    MERCI BEAOUCOUP POR TON COMPANYIE ET LESSONS DANS CETTE ELEMENT PLUE DISCONUE POR MOI.
    AU VIENTOD, a casacarla.

    ResponElimina
  2. Com van anar els esquis amb uns botes d'ESQUIAR??
    M'ha agradat la pulka casolana...

    ResponElimina
  3. Per cert, ja veig que domines el blog, ho has posat més ample sense ajuda... o t'ho ha xivat algú?? al final m'hauras de fer classes tu a mi i no a l'inrevés.

    ResponElimina