dijous, 15 de gener del 2009

Per primera vegada





Aquest matí he anat amb en Sergi a provar el meu regal de Reis, uns esquis de muntanya de segona mà, (por si no me gustaba), bé com que tot l’equip surt car vaig decidir que abans de comprar unes botes “al uso” provaria primer amb les Koflach d’alpinisme, em costa de dir-ho però en Sergi tenia raó, “te la vas a pagar”, bé no ha estat una sola caiguda, sinó que si baixant he intentat fer 20 viratges he caigut 30 vegades, però ha estat divertit.
Durant aquesta sortida a Bastiments, he tret varies conclusions, que pujar no te gaire dificultat suposo que avui l’estat de la neu tampoc l’oferia, evidentment que les botes d’alpinisme no son per baixar amb esquis de muntanya, i que no es el mateix baixar per una pista niquelada que per pilons de neu tova o dura, també us puc dir que em fan mal alguns muscles que no sabia que tenia i avui altres han fet les contraccions i elongacions mes vesties de la seva vida, en Sergi no ha pogut gravar la tombarella que he realitzat arribant al coll de la Marrana es podia presentar a qualsevol programa de vídeos d’hòsties.
Resumint, l’experiència a resultat magnifica tot i lo malament que ho he pasta baixant, però d’aquesta coses s’aprèn i quan he deixat en Sergi a Girona, m’ha faltat temps per anar a comprar unes botes d’esquí de muntanya a la botiga d’Aresta, per la propera ja no tinc l’excusa de les botes.

2 comentaris:

  1. Hola pollastre.

    Molt bona l'explicació del SPOT i enhorabona per el blog. Ens telefonem demà per quedar. Una abraçada.

    ResponElimina
  2. Quico Tomba: he decidit no fer publics els videos. T'ho passo tot quan ens veiem!

    ResponElimina