dilluns, 12 de gener del 2009

Comença el Circuït Catala de Raquetes

Aquest cap de setmana ha començat la cuarta edició del circuït catala de raquetes de neu a la estació d'esquí de fons de Tavascan, al Pallars Sovirà. Tal com esperabem la afluencia de raquetistes a estat magnifica amb uns 130 aproximadament, el recorregut no ha tingut cap complicació, ens van pujar amb el telecadira que te l'estació ja que dispossa tambè de una pista d'esquí alpí, i a partir d'aquí a caminar amb una neu seca que ens cobria fins el jonoll amb raquetes i tot, arrivats al coll de cima ens dirigim cap el pic de campirme de 2631 metres i posteriorment baixem cap a l'estany de mascarida, punt de control de l'anterior edició, ja nomès ens quedava baixar fins a l'estació.

Una excursió, de aproximadament unes 3 hores i mitja, tot xinoxano, ja que les proves no son competitives.

En aquesta ocasió hem anat tota la familia, els quatre i s'ens han afegit en Jordi i la Cristina, vàrem sortir de Sant Feliu el disabte al matí i vam arrivar a casa el diumenge a les 21 hores, un cap de setmana molt maco, amb una mica de mal temps el disabte però el diumenge amb un sol espatarrant i sense fred.
Ara a esperar la propera raquetada que serà el proper diumenge dia 25 de Gener a l'estació d'Aransa a la cerdanya.